Saturday, June 12, 2010

tag daripada cik hafizah nasir

Bismillahirrahmanirrahim




20? cik hafizah, kenapa banyak sangat ni.. macam open sangat beritahu public 20 tentang diri sendiri. haha. sipi-sipi saja ya. atas permintaan =) cehh, macamlah fizah mahu tahu sangat kan... =p

  • saya ini perempuan dan umur akan masuk angka 20 tahun ini, insyaAllah kalau panjang umur. ini buat sesiapa yang tidak tahu si langittasbih seorang perempuan ye.
  • sedang belajar undang-undang di ' Ahmad Ibrahim Kulliyyah of Laws ' , uiam kampus gombak.
  • saya banyak cakap tak? entahlah. kadang-kadang ye. kadang-kadang saya pendiam. jadi, saya kira, saya ini bermusim. haha.
  • anak sulung dari dua beradik yang dua-dua pun perempuan. tapi secara tersirat, saya ada lagi 3 orang kakak + seorang abang + seorang adik lelaki dengan umi leha (ibu susuan saya). dan ber-ibu angkatkan mummy Herlina, saya ada 2 adik perempuan dan seorang adik lelaki. jadi, saya tak rasa adik beradik saya ciput.
  • entahlah, saya tak tahu pula makanan kegemaran saya. makan sajalah apa-apa. asal halal, tidak basi dan ada rasa. taklah cerewet mana soal makan.
  • milo atau kopi? milo lagi best.
  • suka warna apa ye? semua warna pun cantik. tapi mata saya lebih berminat melihat hitam dan putih. ohh, kasihan betul. macamlah, hidup ni tak berwarna warni.
  • benda-benda comel, kenapa awak comel sangat? haha. kalaulah ada dijual patung kartun pocoyo itu, mahu saja saya beli. =)
  • saya sangat suka mengemas. ya, sangat! hobi yang ini mendahului carta dari hobi-hobi yang lain.
  • saya sekarang tengah berfikir, " apalah saya nak cerita lagi sepuluh senarai ni..."
  • haaa, saya lebih suka novel John Grisham dari Stephenie Meyer. peminat Twilight, jangan marah. =p
  • saya sudah ada gelaran nenek saudara. (tuanya!!) sebab, sepupu-sepupu saya sudah ada yang bercucu.
  • pensil kayu lagi seronok dari pensel tekan. saya tidak menggunakan pensel tekan secara total lagi sejak tingkatan 1.
  • saya sudah tidak mahir melukis. sedih sungguh. lama benar saya tidak manjakan jari jemari untuk melukis dan bermain warna sejak ke MRSM. dulu, saya selalu saja menyumbang untuk lukis-lukis mural di sekolah lama. ah, bakat kalau tidak diasah, lama-lama hilang juga.
  • saya tidak begitu mahir memotong kereta lain. ayah selalu saja jadi terkejut bila saya memotong kereta, lori balak, van dan lain-lain kalau memandu dari KL ke Kelantan. terutama sewaktu di jalan Merapoh-Gua Musang. haha.
  • saya suka orang yang suka buat kelakar. macam mek aida nabihah. haha.
  • saya suka juga pada kucing. mereka itu sangat comel. tapi, sekali meoww buat ganas-ganas sama saya, saya jadi takut dan lari jauh-jauh dari meoww yang macam comel itu. huhu.
  • saya dalam dilema sama ada mahu menyambung pengajian ke peringkat master terus bila tamat ijazah nanti atau buat chambering (latihan kamar mahkamah) selama 9 bulan sebelum layak dipanggil advocate & solicitor.
  • saya senang sekali dengan hidup yang Allah beri pada saya. walaupun langit tak selalu cerah, saya tahu Allah ada rencana terbaik untuk hari-hari depan saya. =)
  • saya mahu offline sekarang. sebab sudah hampir pukul 7 malam.





ok. sekian.

10 comments:

ghuzwatul qolam said...

kak...
mantop!!
ngee...
mmg describe btul la..

kak,
kite lagi suka guna pen dari pensil (belagak betul kan..hehe)..
dlm bekas pensil pon ade pnsil kayu je utk soalan MCQ..
huhuhu~~

langittasbih said...

hahahh.
fizah!!

amboi,,
alaaa,,pasal pen je kott..
x luak pon belagak fizah tuu..
hahahah XD

nak2 pensel 2B yang belang-belang hitam kuning tu.. kak rasa cam antik lak..
heh~

upah ne?
kan kak dah wat assignment fizah ni..
heheheh..

Emmet Muhamad said...

saya senang sekali dengan hidup yang Allah beri pada saya. walaupun langit tak selalu cerah, saya tahu Allah ada rencana terbaik untuk hari-hari depan saya. BETUL TU

langittasbih said...

ariff amir,
=)

wardatullah said...

salam...i know that u like both colour.. ni kak sembg ngan fizah ke?

ghuzwatul qolam said...

upahnya?
assignment nie lillahita'ala la..
hee~
saje nak lebih mengenali kak..
huhu..

tp xpela,
nanti fizah bagi pensil 2B ea..
heheh...

langittasbih said...

ucu,,

eh? hehee..
bolehlah dikatakan sembang ngn fizah jgk.. ucu nak join pon x de masalah..

teheee~~

=)

langittasbih said...

oh? alamak..
malu lak kak..
heheee..

=)

em?heheee..
xpe lah fizah.
simpan pensel kasi baby kecik kat rumah tu main tulis2.. XD

chaa said...

melukis, ske mngemas, itam putih, ske bnde comel tu dh ala2 cm kte gak

tp bab2 len, len skit :)

kak ske bce john grisham????
huiyyyyyyyyiooooooooooo
nnt nk pinjm nk test bce leh?
kte x bli grisham's sbb tkot x best.. huhu

langittasbih said...

haha..
sebab apa sama ya?
melekat kot aura tu..
XD

SUKA!
insyaAllah.
John grisham kan lawyer..
so,,buku dia pon byk on legal thingy..law terms,, court,, evidence,, investigate,, bla..bla..

=)