Thursday, June 10, 2010

halimah ramli, saya mahu juga!

Bismillahirrahmanirrahim

saya mesej imah sebentar tadi. mahu bertanya perkembangan imah yang sedang ber-umrah bersama maknya. wah! seronoknya dapat tahu imah sedang dalam perjalanan ke Makkah dari Madinah. imah sedang niat ihram. huhu. saya mahu ikut juga! mahu! jelesnya sama imah. hehe. kimi belumpun pergi tanah suci. imah sudah dua kali. wah! wah! kimi sukalah! nak ikut! nak! (eyh,annoying pulak sebut banyak-banyak kali) ok. kembali normal.

imah doa sama kimi juga ya! tentu seronok berdoa depan Kaabah sambil hirup udara di padang pasir itu. feel-nya tentu saja lain kan? mesti hati tu rasa macam berbunga-bunga. rasa haru, sebab Allah beri peluang berdoa depan rumah-Nya. nanti sudah pulang dari sana, cerita lagi tahu. kimi mahu dengar. =)







langittasbih punya impian ke tanah suci.
bilakah agaknya rezeki itu Allah beri?

4 comments:

Norafizah A. said...

Assalamualaikum kimi cyg...fiza pun nak gak g sana...:(...insyaAllah, berdoalah kita agar dapat menunaikan salah satu dari rukun Islam ini...ada rezki, insyaAllah, kita p sama2...:D...

langittasbih said...

waalaikumussalam fiza yg juga disayangi,,
oh.insyaAllah..
mahu pergi juga ye?
dengan kimi?
betol ke tpoo2 ni?
hahaha,, XD
ada rezeki,umur pnjg,sht badan dan akal&
yg pasti,,cukup syaratlah..haha..
pasti ada rezeki itu.kan...

=)

chaa said...

ya ALLAH... seronoknye!!!
jeles ngn imah.. hehe

langittasbih said...

tu lah..
ehh,, takpe jeles pada benda baik..
hehe..
=)