Tuesday, May 19, 2009

tag dari imah.


dah lama di tagged imah.tapi tak berjawab-jawab.jadi, hari ini mood rajin lebih sikit. jawab sajalah wahai diri..tapi saya pilih satu saja ye cik imah.tak pe kan? =)


1) Do you think you are hot?
oh? no.im cool ~ hehe.


2) upload your fav picture.



3)Why do you like that picture?
currently i like this one.seronok sungguh tengok budak-budak main. =)


4) When was the last time you ate pizza?
when ya.. 2 weeks ago kot.roomate kasi one slice yang dia punya tak habis.saya tumpang makan jelah. hehe~


5) The last song you listen to?
lagu tema TV3.sebab tadi tengok tv kejap.


6) What name do you prefer beside yours?
prefer? kenapa tak mesti je.semua yang saya sayang.too panjang untuk di list kan.
mereka tahu saya sangat sayang mereka-mereka ITU. kan?
=)


sebenarnya ada lagi ni soalan.untuk mereka yang akan di tagged oleh saya.tapi memandangkan saya tidak menge tagged sesiapa, maka soalan-soalan itu saya sudah padam dengan menekan kekunci backspace. hehe. semua pun macam tak larat nak menjawab tagged-tagged yang menimbun ini.jadi sekian sahaja. untuk imah, terima kasih ya! =)

psst, tak pe ye imah, saya jawab yang macam ini saja.terkeluar format lah.. hehe~


No comments: