Sunday, January 30, 2011

turn up.

Bismillahirrahmanirrahim.

sunyinya mahallah cuti-cuti ni.

sudah mid-semester break. hari khamis lagi berduyun-duyun orang pulang. hari ini sudah ahad malam.dan esok isnin dan selasa dan bla,bla,bla,,hari ahad depan pun sampai dengan megahnya tengg tengg kringg kringg mengarah akrimi mengemas barang-barang bersiap untuk pulang semula. ah, cepat sungguh masa berlalu kan?

tapi fakta indahnya cuti berlama-lama belum muncul lagi. ha, ini sebabnya sekarang masih lagi duduk dengan tenangnya dalam uia. ahah. :)

fazreen si roomate tersayang :

"kimi, bila nak balik ni.sedihnya duduk dalam mahallah yang sunyi ni"
ehemehem cik faz. ini sudah kali entah keberapa lah cik faz menanyakan soalan yang sama pada saya. :)


nanti kita balik ye fazreen. habis semua assignment kita balik ehh. betul ni.
jangan sedih-sedih. :)
tapi gambar faz kat atas ni pun macam sedih sangat je.




ganbatte faz!!



2 comments:

N.H.A.R1608 said...

baliklah kawan2^_^

langittasbih said...

ahah.. ;))

insyaAllah esok pagi balik.
sunyi sungguh duduk uia.